SISTA BESTÄLLNINGSDAG ÄR
FREDAG 25 OKTOBER.
Här kan du enkelt beställa ett e-postutskick för Live på Bio. Vi selekterar ut mottagare som köpt biljetter till tidigare Live på Bio evenemang på er biograf sedan 2020 (eller från när er biograf började använda Veezi).
Vi gör ett utskick under vecka 45 och följer upp inför de kommande visningarna som ni har inplanerat.
Liknande utskick vi tidigare har gjort har fått mycket lyckade resultat – så välkommen att testa ett kompletterande sätt att marknadsföra vid sidan av det ni redan gör på er biograf!
Det här är er investering:
Kostnaden baseras på antal besök/år er biograf har (utifrån år 2023):
1 – 4 999 besök: 450 kronor
5 000 – 9 999 besök: 750 kronor
10 000 – 19 999 besök: 990 kronor
20 000 – 34 999 besök: 1 350 kronor
Över 35 000 besök: 1 950 kronor.
Samtliga priser är exklusive moms.
Anledningen till att kostnaden varierar beror på att vi i vår tur betalar en summa per e-postmottagare (i verktygen Salesforce och Marketing Cloud). Kostnaden täcker förutom detta vårt arbete med utskicket.
Kostnadsgaranti
Vi garanterar att ni säljer biljetter för minst 2 x er investering. Om så inte sker kommer vi inte att fakturera något. Genom detta riskerar ni inte något alls och vi vill med detta visa på möjligheten med CRM och för vår bransch ett nytt sätt att komplettera er vanliga marknadsföring!
* CRM står för Customer Relationship Management, eller på svenska ofta använt är ”kundvård” eller ”kundrelationshantering”. Det bygger på att utskicket baseras på kundens tidigare köp på er biograf. I fallet här med Höstlovsbio så skickas endast utskicket till de som tidigare köpt biljetter online till liknande filmer – dvs innehållet blir högst relevant för mottagaren. Genom vårt CRM-system Salesforce kan vi följa hur många köp som görs av kunderna som får utskicket – data som vi såklart delar med er efter säsongen är över.